Onze coaches

Onze leefstijlcoaches zijn professionals, veelal met een eigen praktijk. Ze zijn opgeleid in en hebben ervaring met de multidisciplinaire aanpak . Zij bieden hun diensten als vrijwilliger aan bij onze stichting en ontvangen daarvoor een vrijwilligersvergoeding.

Leefstijlcoaching is een multidisciplinair vak en daarvoor zijn geschoolde en ervaren vakmensen nodig die verstand hebben van gezonde voeding, van sport en voldoende dagelijkse beweging, van ontspanning én van coaching. Vakmensen die met aantoonbaar succes de vertaalslag van theorie naar praktijk hebben weten te maken.

De coaches waarop we een beroep kunnen doen zijn veelal ook verpleegkundige, ziekenverzorgende, diëtist, voedingsdeskundige, sportdocent, (voetbal-)coach en ervaringsdeskundige. ​

Ze beschikken over de onmisbare bereidheid om net dat éxtra  verschilmakende steentje bij te dragen aan een gezondere samenleving.

De coaches van stichting Gratis Gezond kennen de grenzen van hun competenties en werken samen met medisch geschoolde professionals zoals huisartsen, fysiotherapeuten, verslavingsdeskundigen, diëtisten en psychologen.

Volg ons op Facebook

Statuten

Beleid (missie/visie)

Fiscaal nummer: 8581.24.506

Kamer van Koophandel:  70061866

Correspondentie-adres:

Eltenseweg 8A, 7039 AA STOKKUM

Donaties (aftrekbaar van de belasting) via:

TRIODOS bank​:

NL52TRIO 033 88 350 40

T.a.v. Stichting Gratis Gezond.

O.v.v. naam van uw bedrijf/organisatie,

naam contactpersoon en e-mailadres.