Onze coaches

Leefstijlbegeleiding is een multidisciplinair vak en daarvoor zijn goed geschoolde en ervaren vakmensen nodig. Vakmensen die verstand hebben van gezonde voeding, van sport en voldoende dagelijkse bewegen, van ontspanning én van coaching. En die met aantoonbaar succes de vertaalslag van theorie naar praktijk hebben weten te maken.

Via Stichting Gratis Gezond kan men een beroep doen op deze coaches.Onze vakmensen zijn veelal werkzaam als ZZP-ers, met aantoonbaar succes op het gebied van BRAVO-leefstijlbegeleiding.

BRAVO staat voor de aandachtsgebieden bewegen, roken, alcohol, voeding en ontspanning.

De groeiende kring van BRAVO-leefstijlcoaches bestaat inmiddels uit o.a. verpleegsters, ziekenverzorgenden, diëtisten, voedingsdeskundigen, sportdocenten, (voetbal-)coaches en ervaringsdeskundigen, allen praktijkgericht bijgeschoold op het gebied van multidisciplinaire leefstijlcoaching. En met de onmisbare bereidheid om dat éxtra steentje bij te dragen aan een gezondere samenleving.

De coaches van stichting Gratis Gezond werken samen met medisch geschoolde professionals zoals huisartsen, fysiotherapeuten, diëtisten en psychologen.

Volg ons op Facebook

Statuten

Beleid (missie/visie)

Fiscaal nummer: 8581.24.506

Kamer van Koophandel:  70061866

Contact:

E-mail:stichtinggratisgezond@gmail.com

Of bel: 06 - 48 43 97 61

PRIVACYVERKLARING

Correspondentie-adres:

Eltenseweg 8A, 7039 AA STOKKUM

Donaties (aftrekbaar van de belasting) via:

TRIODOS bank​:

NL52TRIO 033 88 350 40

T.a.v. Stichting Gratis Gezond.

O.v.v. naam van uw bedrijf/organisatie,

naam contactpersoon en e-mailadres.